lørdag 3. november 2012

Høst dekorasjon



Det er jo egentlig ikke så mye som skal til for og lage en liten høst dekorasjon ... her fant jeg frem en gammel potte og la oppi noen gamle blonder og litt hvitt "gress" .. noen kongler og litt bling,bling....



Kongler gjør seg så utrolig godt i høst dekorasjonene synes jeg , noen mener de hører julen til meg jeg vet ikke helt jeg .... liker og bruke dem til begge deler liksom ... egentlig burde jeg tatt meg en ny skogtur og samlet inn noen store fine kongler nå før det helt støre snøfallet kom til bygda her ...





Hmm, mulig jeg tar meg selv på ordet og traskerut en liten tur med minsten i dag .... går du på skogturer om høsten og samler inn "dekor" som du kan bruke utover høsten og julen hjemme hos deg selv ??


Har du noen gode forslag til ting man finner ute i naturen som gjør seg godt inne så blir jeg veldig glad for og høre om det :)))




3 kommentarer:

  1. Koseleg dekorasjon.
    Du er så kreativ og flink.
    Ja, konglar er fine, heile året.

    Fin laurdagskveld :)

    SvarSlett
  2. MÅ PITLA MEG UT JEG OGSÅ:))
    KLEM FRA ELI:)

    SvarSlett
  3. Kongler passer godt til høstdekorasjon;) det mener jeg også:):)
    Klem fra Linn:)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails