mandag 5. november 2012

kosekveld



strikketøy og sjokolade er mine aller beste venner når man ligger litt syk om dagene ( ukene) hva er det med sjokolade dere, ja for at det hjelper når man er syk det er det ikke noen tvil om ....




klippet ut dette fra en "legeside"


- Når hjernen er opptatt av å nyte, tenker man ikke på smerte der og da. Hjernen fungerer slik at den tar imot én beskjed om gangen. Det betyr at når hjernen er opptatt av noe som betyr mye på en positiv måte, fokuserer den på dette, sier seksjonsoverlege Danuta Polak ved Akershus Universitetssykehus

så det så .... hva sier du ...sjokolade neste gang du er syk *smiler*




Her ser man mine favoritter da... mmm .... love it ...just soooo in love with it ;)
Har du en sjokolade favoritt ?? Har du merket at det hjelper på sykdom ??






1 kommentar:

  1. Hei du,lo godt da jeg leste innlegget ditt. og det e
    r faktisk helt sant og ikke bare det disse sjokoladene er mine favoritter og daim...... selvfølgelig.jeg trenger ikke å være syk for å spise sjokolade,men det smaker ekstra godt da...ellers så ønsker jeg deg god bedring. klem fra Alfhild

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails