torsdag 8. november 2012

Rusticana , villeroy & boch



Dette nydelig fine settet klarte jeg eeeendelig ogbytte til meg av min kjære søster Merete .... og du verden så lykkelig jeg bla da hun eeendelig sa ja ...wiiii .. ja for jeg hadde gått og siklet på dette setter helt siden jeg såg det for aller første gnag .... hehe, nå har jeg altså ikke lokket det fra henne da, hun hadde nemlig tengt og selge det og da kom jeg inn for telling i 250 her vet du ....wiiiii





Jeg ser for meg og dekke julebodet mitt med dette her i år, hvitt og rødt ...nydelig fint.... hææ... hva sa du ?? er det rosa i det ... hrmf...jamen jeg vet jo det, men til jul og i mitt hode så er det mest rødt i det og til sommeren når det skal dekkes ute så er det mest rosa i det .... sånn er det med den saken * fnis*



det er gammlet, det vet jeg men akkurat hvor gammlet aner jeg ikke , så om noen vet noe om det så blir jeg kjempeglad for informasjon :))




Jeg har som su ser bare en stor te kopp da, ( oppe fatene nede til venstre ) skulle gjerne hatt kloen i flere så om du tilfeldigvis vet om hvor jeg finner det så blir jeg kjempeglad for det også :)))) 




6 kommentarer:

  1. Kan se etter det mønstret om jeg er innom en bruktbutikk. Ha en kjempefin dag.

    SvarSlett
  2. Nydelig servise du har fått tak i, en virkelig skatt.

    SvarSlett
  3. Det var nydelig.. Du får tråle alskens bruktbutikker, så får vi også følge med for deg ;) Facebook har ofte lokale kjøp-og-salg-grupper så om du legger ut en etterlysning kanskje du også får napp ;)

    Nydelig var det i alle fall :)

    Klem klem fra Monica

    SvarSlett
  4. Wow, nydelig og litt av et kupp!!
    Ja, dette blir lekkert til jul:)
    Ha en fin dag!
    Klem Hanne

    SvarSlett
  5. Hei på deg:)

    Hei på deg:)

    Eg fant bloggen din idag, så gøy:). Koselig blogg du har:)

    Kjekt med andre bloggar frå Kvinnherad. Eg er ganske så fersk i bloggverden, så du er velkommen til å kikka innom bloggen min.

    Fin kveld til deg:)

    Helsing Evelyn:)

    SvarSlett
  6. Så fint servise!
    Skjønner godt du ville ha tak i dette,så bra du fikk det av søsteren din da:)
    Like fint å dekke både til jul og sommerstid med dette fine serviset;)
    Ha en finfin dag!
    Klem Caroline

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails