onsdag 9. november 2011

snart advent


ja nå er det ikke lenge igjen til advent og man igjen kan ta frem julesakene , er i min blogg blir det nok ikke så mye jule dill dal før man skriver advent nei...ser det er mange som blogger jul allerede og jeg må si at jeg synes det er litt tidlig enda for min del .....  hmm, på butikkene her nede kunne man faktisk kjøpe Barbie kalender i starten av Oktober dere !! man kunne altså kjøpe kalender før halloween i det hele tatt var påtenkt .... synes dette blir ALT for tidlig jeg ...hva synes du ??


jeg vil ha høsten og dens herlige farger enda litt til jeg før jeg kaster meg uti jul og advent.... høstblader, høstdekorasjoner og høst lukter ...nyyyyter det så lenge jeg bare kan ..... 




 hmm, forresten et aldri så lite bilde av meg dere ser her ja, den tiden jeg var liten og uskyldig *ler*  Jeg synes at slike gamle bilder er så søte når de er "tinted" syn de ikke lager de slik lenger, eller er det noen som gjør det ...vet du om noen ?? Kunne godt tenke meg bilder av minebarn og barnebarn i slik gammel "tinted" stil :))  Jeg blir skikkelig glad om noen vet om et sted som gjør dette :)))


Ønsker deg og dine en fortreffelig flott dag i dag :o)

Klem fra Babsy



1 kommentar:

  1. ENIG med DU Babsy! EG ELSKER Jula for ALT den er verdt, men kjenner eg får litt noja i butikkene! I dag måtte dama på Nille grave inne på lageret for at eg skulle få de SISTE høstfargede kubbelysa hehe ALT i butikken var RØDT!!

    Men,må jo innrømme at eg plukket med meg noen kalenderting og ikkje minst de søøøøte små sinkhusa til jul!

    Me kan snakkes 1.helga i advent! DA er stua vår RØD!!! Gleder meg som en UNGE!!

    Kos deg og nyt de siste høstdagene før julen tar over!

    Go`klem Vibbedille ;))

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails