mandag 28. november 2011

advents stjerner



 ja i år ble det til at jeg satte inn hele tre advent stjerner... hvorfor det sier du ? ... hmm,  rett og slett  fordi at jeg ikke klarte velge hvilken jeg ville ha oppe... derfor *ler*   En i stuevinduet oppe og to i kjellerstue vinduene nede .... skal de feires ja så skal det feires vet jeg  *ler enda mer*

her har jeg forresten hengt inn en lys kule også i kjellervinduene :))  er det advent så er det det....og her skal det derfor være masse lys .... kommer snart lys lenker på busker og hus også, må bare få litt finere vær først ...ja for her stormer det skikkelig disse dagene ...brrr ....





 jeg har jo en svakhet for de som er litt lange i formen jeg da..... slike betlehemsstjerner... hvordan er det hos deg ?  har du fler en en stjerne og hvilken stjerne bruker du ?




Ønsker deg og dine en herlig og flott adventstid :o)

Klem fra Babsy





1 kommentar:

  1. Så nydelige adventstjerner!!
    Jeg har også 3 stk - 2 i stuevinduene og en i kjøkkenvinduet pluss en betlehemstjerne for telys i vinduet mellom yttergang og spisetue:)
    Koselig tid nå.....
    Ønsker deg en fin adventstid!
    Klem fra Janne

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails