onsdag 2. november 2011

ny gammel lampe


Ja i dag er lykke dagen min , for oppe på gjenbruksrommet til Sim kom min mor over denne flotte og ikke minst blytunge lampen den ene dagen ....  den er utrolig flott og stor og den er liksom litt sånn skal skal ikke .... ja når det kommer til oppgradering..hmm, jeg vil gjerne spraye den hvit og trekke om skjermen , men samtidig så er den så lekker der den står at jeg vet ikke helt jeg ...argh .... jeg liker jo ikke messing da men .....


Hva om jeg beholder den flotte foten i messing og bare trekker om skjermen...





2 kommentarer:

  1. Wow for en flott lampe!! Ja den var meget fin sånn så den var, men tror eg hadde sprayet den, og trukket om skjermen...Fin blogg du har.

    SvarSlett
  2. Hvit hvit hvit!!! :) Moro med slike skatter.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails