onsdag 30. november 2011

Pizza og saft


ja det var de vi fikk på pizzakvelden på Valen kirke den ene kvelden, det er faktisk et flott tiltak dette her ... man får mulighet til og være med på flott sang og musikk og sosialt samvær med andre :)  De har laget det til for folk i alle aldersgrupper og lille prinsessen min Nina Alexandra STORKOSTE seg erobret hele scener der ute vet jeg :)  Og minsten min Patrick hadde jo 11 års dag og da alle sammen sang  bursdags sangen for han gikk selvsagt smilet fra ene øret til det andre :)))

Babsy gomler på pizza som om hun ikke hadde fått mat før *ler*



Datteren Christina og barnebarnet koser seg også med god mat og hyggelig samvær, kvalitets tid er plutselig blitt enormt viktig for meg og mine :)) 


 og leker onkel Patrick med saft glasset sitt......



 ja så skal selvsagt lille Mollo mi også gjøre det .... skjønningene... husk og ta vare på og verdsette de små øyeblikkene i livet .... mens du fortsatt har dem !!!




Ønsker deg og dine en herlig og flott adventstid :o)

Klem fra Babsy




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails