søndag 6. november 2011

enda en gammle lampe

jaggu meg var det ikke enda en lampe oppe på gjenbruksrommet til Sim dere, og se hvor flott den er....  her vet jeg helt sikkert at jeg kommer til og spraye den hvit, men vet du ...jeg tror jeg beholder skjermen ...ja selv om den ser ut som en ufo som har landet *ler* den var liksom så nostalgisk og søt at jeg likte den jeg :)))


 ufattelig søt med lys i også ... føler jeg vil ødelegge den om jeg trekker den om , så den får nok bli som den er ja .... tror jeg vil gå for en litt mer kittfarg på foten på denne, for jeg tror at helt hvitt kan ødelegge litt av den lune sjarmen som er over den ....er du ikke litt enig med meg der ??


lekker med de gamle rosettene synes jeg , og som jeg sa til min mor...jeg skulle så veldig gjerne hatt de to gamle rokokko stolene til min mormor her nå, ja for de har samme flotte rosettene på seg ....  broderte faktisk :))) 



 messingen er jo hel og flott men ..hmm .... kitthvit blir nok mye finere på akkurat denne lampen , eller ??  mulig den matcher godt med den andre lampen ...argh ..nei ...nå skal jeg ikke tvile..nå skal jeg bare hoppe i det ....

Ønsker deg og dine en fortreffelig flott dag i dag :o)

Klem fra Babsy



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails