lørdag 5. november 2011

nydelig kort

ja se det nydelige kortet jeg fikk i posten den ene dagen , det er rett og slett  nydelig fint .... Det kom som en overraskelse til meg fra hun vi kjøpte huset vårt av ... hun hadde laget det til  mitt lille barnebarn da hun var syk for noen uker siden :)))  Sånn varmer vet du , det varmer skikkelig !!  ... så hjertelig tusen takk til deg  Rigmor :)))


 hun lager mange kort og jeg har sett bilder av dem og de er jo rene kunstverkene, sirlig dekorerte med de vakreste små blonder, blomster perler og ja i det hele tatt ....


 se nå bare på den søte lille dukken som var inni kortet da dere, kan det bli søtere en dette ja så vet ikke jeg :)))  og bare det og komme på det når man lager det.... jeg er skikkelig imponert jeg :)))


og jeg gleder meg til hun kommer innom i neste mnd en gang ...for da skulle hun ta med seg noen flere kort.... hun hadde noen nostalgiske også ...litt mer i min stil sa hun...hoper og danser jeg ...utrolig spennende dette her :)))   Lager du kort ?? Har du bilder, link ??





Ønsker deg og dine en fortreffelig flott dag i dag :o)

Klem fra Babsy


3 kommentarer:

  1. Nydelig kort... helt fantastisk...

    god helg =)

    Kerstin

    SvarSlett
  2. Jeg lager kort. :) Bare titt i bloggen min, der finner du dem blandt masse annet. :) Supersøtt kort du hadde fått. God lørdag. Mona

    SvarSlett
  3. Koselige kort,,,beundrer dere som har denne hobbyen,,,masse tålmodighet!
    Ønsker deg en fin og avslappende helg!
    Goe klem

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails