tirsdag 2. august 2011

sukk


ja nå er snart sommeren over og her sitter  vi da .... regnet har øset ned mesteparten av dagene og sommeren har vært tilstede sånn ca 5 ganger i år..... er det virkelig blitt sånn at vi har ødelagt dette ozonlaget så mye at sommeren fremover skal være slik ??   da er jeg villig til og gjøre noe med det.... slutte og bruke hårspray ... slutte og bruke bilen hver dag osv.  ja for sommeren fra min barndom , de savner jeg... da var det sol og sommer helt fra Mai til August ....

 minnes ikke du også det ...eller er det bare meg som har fått slike fordreide tanker på mine gamle dager ...hmmm, gammel og gammel... hmmm .... du vet hva jeg mener ... ikke sant ... *ler*  

Jeg savner den gammeldages sommeren .... 


 Vi sprang barbeinte i gresset nedover mot stranden og dukket det opp markjordbær aller andre bær på veien ja så tredde vi dem på strå , før vi fortsatte nedover mor vannet.... vi samlet krabber og skjell og solte oss på hver sine flotte store håndklær mens man mimret over alt mulig .... dette gjorde vi hver eneste dag  og jeg kan huske vi drog på båt turer i den søte lille oppblåsbare båten vår også ..... før i tiden var det sommer.... vi sto tidlig opp når fuglene våknet og viste at i dag blir en vakker sommerdag .... og det ble det....





Ønsker deg og dine en fortreffelig flott dag i dag :o)

Klem fra Babsy

2 kommentarer:

  1. Er så enig!!! Det va virkelig sommer før
    Både i fjord og i år har det vært minimalt med godværsdager
    Og min Danske familie sier det samme
    Dk er kjent for sol og strender, men de siste årene har det bare blitt mere og mere nedbør
    I år har det vært riktig ille!!
    Hva har skjedd???
    Klem

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder :)
    Håper me får ein fin August, så blir det litt bedre :) Hilsen Grete

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails