mandag 8. august 2011

Eplejakker

ja det var det hun kalte dem for ... venninna mi altså ... ... hmm, jeg trodde hun var rablet helt gal ... eplejakker !!! eple jakke .... jakke til eplet ... hmm ....... men neida... ...hun hadde heklet Eplejakker !!!   Og joda, jeg bare måtte teste ut dette fenomenet her jeg også da vet du ....   og nå sier du helt sikkert de samme som det jeg sa da... eplejakker ??!?? og hva bruker man en eplejakke til da ???


 man har den på eplet som man skal ha med seg på jobben eller på skolen så det ikke blir skadet i ransel eller veske ....hmm, så det var nemlig litt lurt dette her... så takk til deg Grete R for at du delte denne oppdagelsen med meg , siden jeg bruker og ha eple i vesken når jeg drar på jobb så kunne dette bli den mest fantastiske og flotte løsningen for meg :)))



og det var vel ikke så veldig stort sjokk på alle at jeg måtte hekle både en hvit og en isblå ;)))  tii hii ....



Har du sett slike før ? Hvordan likte du den ideen ?


Ønsker deg og dine en fortreffelig flott dag i dag :o)

Klem fra Babsy

3 kommentarer:

  1. Jeg elsker disse " eplejakkene" Jeg har laget en hel drøss men da strikket de siden jeg ikke er noen 1000 kunstner på hekling:)Kjempe fine til vennindegaver:)

    SvarSlett
  2. Så søte desse eplejakkene dine blei.
    Men du hadde ikkje store trua på meg når eg sa at eg hekla eplejakker. hehe
    Blir årets julegåve dette. :-)

    SvarSlett
  3. De var jo kjempesøte!!! Nå har jeg nettopp lært å hekle firkanter, men dette må jeg jo prøve meg på snart, ypperlig smågave å gi bort i julegave :)

    Klem :O)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails