mandag 15. august 2011

marked



ja nå har vi hatt møte her hjemme hos meg , og nå skal det jammen meg bli gøy og bo her i bygda :)) ja det skal det virkelig ... for nå har en koselig mann kommet på den ideen og lage et fast marked i bygda.... fast  en gang i mnd.... nett som i Danmark og Frankrike liksom.... woo hoo ... gleder meg skikkelig....


 Her kan man samles og selge brukt og gammel likeså godt som nytt og hjemmelaget...det bestemmer man helt selv, ja hva man skal selge liksom .... her blir det kaffe og kaker og skikkelig samlings sted for folk i bygda...og som sagt en gang i mnd er jo helt perfekt :))  

Har dere marked ? Hvilke erfaringer har dere med det ? Blir ufattelig glad for og høre fra dere om dere  har noen lignende, siden jeg sitter i styret og skal planlegge mye av dette her videre :))) 



Ønsker deg og dine en fortreffelig flott dag i dag :o)

Klem fra Babsy


1 kommentar:

  1. Heisann!
    Her er antikk marked i Sandvika hver søndag. Også er det flere i Oslo da på lørdagen. Men det som ligner mest er jo det på Vestkanttorget på lørdagene da der stort sett bare er antikviteter og samlerting og tang. Det er ofte de samme utstillerne som kommer til Kadettangen i Sandvika på søndagen. Jeg besøker det av og til. Skulle gjærne stillt ut, men liker ikke tanken på å styre og stelle fra kl 8 på morningen på en søndag. Syns både det på kadettangen og det på vestkanttorget startet altfor tidlig på morningen. I frankrike var vi på et ettermiddags/kveldsmarked og det passet meg mye bedre. Da satt vi på kafe og ventet på og så på at utsillerne kom seg på plass. Her hjemme vet jeg at alle godbitene er borte lenge før jeg har lyst å stå opp, og derfor gidder jeg sjelden å dra dit. Uhelbredelig B-menneske;)
    Lykke til i alle fall.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails