mandag 30. januar 2012

ny uke nye muligheter


og jeg nyter dagen med litt strikking, joda skulle jo male ( har jo fått tatt to strøk i hele stuen da ) men det ble til at jeg ryddet inne på det nye hobbyrommet i dag isteden for .... hmm, må jo gjøres det også .... ja for jeg kjenner at og være ca en måned uten mine krumspill inne på det rommet ikke er så bra for meg , mulig jeg ar pådratt meg en slik hobbyavhengighet som er totalt uhelbredelig ... grøss ...




Mulig det er slik fatt med meg at jeg bare lage og skape noe nytt hver dag ,  jiiiises .. ha ha  ... men godt skal det hvertfall bli , ja det og ha den muligheten til og sette meg inn der inne og bare sette i gang med noe nytt .... medisin for et knust hjerte det der vet jeg ;)



og så er det jo litt sånn at jeg snart må begynne på julegavene om jeg skal få laget ferdig til den store familie og venne gjengen min da... joda ... julen er nett ferdig og så setter jeg igang på nytt...ha ha , men det positive med det er jo at jeg kan sette meg ned og bare nyte november og desember månedene da, helt uten og tenke på gaver og julestress :))




og siden det var den flotte arbeidsbenken nede i kjelleren så grubler jeg faktisk litt på og lage meg et lite snekkeri der nede... ja for der kan jeg lage og produsere treverk som tallerkenhyller og andre hyller mm... mulig det hadde vært litt artig ..hmm, det har jeg ikke prøvd før ...  absolutt noe jeg kan interessere meg for ja :))





Ønsker dere en strålende flott dag alle sammen :o)


Klem fra Babsy



3 kommentarer:

  1. Leeer når jeg leser dette... kjenner meg altfor godt igjenn... Har jeg fått noe på hodet, så MÅ det gjøres der og da, ellers så får jeg ikke sove om natta... :/ og blir nesten hodegal visst jeg ikke har skapt noe nytt på en stund... male, sy, whatever... skape!! ;) Ler av meg selv... ser heldigvis galskapen i det :) Godt vi er flere!!!
    Du kompenserer for eit knust hjerte... jeg har flytta til omvikedalen, det er vel min "last"... hehe...
    Ha en fin skapende uke ;)
    -Diana-

    SvarSlett
  2. Så masse flott å se hos deg, har lest meg bakover for å ta igjen litt av det tapte. Lekkert lekkert!

    Ha en skjønn mandagskveld!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  3. Hei Martilie. SÅ heldig jeg var som dumpet borti bloggen din. Artig lesing med flotte bilder. Her er det masse inspirasjon å hente! :) Legger deg på min bloggliste så du ikke forsvinner igjen. Ønsker deg en god dag. Så stikker jeg innom igjen. Klem Merethe

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails