onsdag 4. januar 2012

Julen er over ...

og vi er på full fart inn i det nye og spennende året 2012 ....  jeg har som dere ser ikke fått blogget noe særlig, har jobbet lange dager på jobben og har ikke hatt mye tid til overs i det hele tatt .... men nå er hverdagen tilbake og jeg skal finne frem til masse god kose tid for bloggen min  igjen :))

såhh, husker dere mitt innlegg tidlig i desember , hvor trist jeg ble da musene på loftet hadde spist opp min gamle julepynt som barna hadde laget til meg  i årene da de var små ?? well, mine er nå blitt store men kreative er de fortsatt ... og du verden så lykkelig jeg ble da eldste jenta mi på 24 år avleverte en liten pakke med 8 flotte ( og nesten like ) nøtte nisser til Babsy mammaen sin :)))


 bare at nå hadde de fått på seg briller, lo litt da jeg såg dem ... men poenget er at de er like hjemmelaget og minst like sjarmerende som de de laget da de var små ....Babsy LOVE it ... og joda ...de fikk plass på juletreet i år som i alle andre år ...de har  jo sin faste plass de der :)


 faste plass ja , luringen Joey var snar og legge seg under treet og han presterte og dra ut bandene på nesten hver eneste pakke han kom over.... her skulle det ikke være noe stasj som dinglet nei ....


 og Lizzie da...hun var rask og nappe til seg noen av de fine "nye" nøttenissene til ho mor vet du .... plukket dem rett av treet for så og "drepe" den skikkelig på ekte kattevis.....


 hmm, ikke bra i det hele tatt nei ... først var det musene som gnagde på dem og lagde bol i dem og da jeg fikk nye så kom katten og tok dem ...ehh ...ironisk eller .....



Ønsker dere en strålende flott dag alle sammen :o)


Klem fra Babsy




1 kommentar:

  1. Herlige nøttenisser. Ønsker deg fine dager i det nye året.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails