onsdag 11. januar 2012

gamle salmebøker

jeg samler på gamle salmebøker og selv om samlingen bare har litt i overkant av 10 stykker, så er de til gjengjeld veldig gamle de jeg har da...nesten så de går litt opp i limingen noen av dem ... men vet du ... til eldre og mer slitte de er til meg legger jeg dem frem til dekor her hos meg .... synes liksom de blir litt mer dekorative når de detter fra hverandre jeg ...hmm ... mulig jeg er rar men ...



 lager meg gjerne små tablå som står i stil med dem , som her hvor jeg fant en gammel bilderamme på et loppis.... beholde den som den var men satte inni et "nytt" gammelt bilde i den da.... og dekorerte med en gammel gulnet blonde rundt .... og i en gammel rustet sandkakeform brenner jeg lys i  ....



 og jeg er så glad for at nå er det ikke lenge til loppesesongen starter igjen .... joda jeg er en loppehare av verste slag og i år vet jeg akkurat hva jeg skal jakte etter.... man vil ikke si det i bloggen min , for da kommer bare noen andre og tar det fra meg *ler*





Går du på loppiser ??  Finner du deg gamle skatter du også ??


Ønsker dere en strålende flott dag alle sammen :o)


Klem fra Babsy


2 kommentarer:

  1. Herlige bilder,det er når de er så slitt som dette de er finest. :)
    Klem M

    SvarSlett
  2. Nydelige gamle salmebøker og bibler! Jeg har vært så heldig å arve og har alltid noen liggende fremme.
    Loppemarked er ikke det det var. Det er slik en trengsel og knuffing. Men antikk-messene går jeg på. Det kommer snart en her i februar. Og jeg jakter alltid på noe spesielt jeg også:-) Så tror jeg at alle jakter på det samme som meg. Men de gjør visst ikke det. Jeg har også merket at det er litt lurt å holde det for seg selv:-)

    Ha en fin januar-kveld!

    Klem:-)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails