søndag 8. januar 2012

Babsys juletre


... ja det kom i hus den 21 desember og i år investerte vi i  den flotteste edelgran .... de skulle ikke drysse og den var så tett og fin...jeg var utrolig fornøyd med juletreet i år ....


...det ble pyntet natt til den 22 desember og  stå majestetisk og flott da vi sto opp morgenen den 23 desember..... det var så nydelig fint...men dessverre ble gleden kortvarig..... natt til 3 juledag kastet vi det ut , meg og eldste datteren ribbet det og kastet det rett ut ....



 hvorfor det ?? jo ... det var nemlig juletreet som ga Babsy mannen de sterke allergiske reaksjonene ... det kunne nesten tatt livet på han .... derfor vi nå sitter med adrenalin sprøyte her hjemme.... sukk .... men sånn er det bare .. ikke noe og gjøre med det....  snille Babsy mannen ville ikke at vi skulle kaste det ut .... kan jo bare  holde meg nede i kjellerstuen jeg sa han ... tøysemann ..klart jule treet skal ut når det nesten tar livet av han ....



så til neste år skal vi investere i de nydelig fine trærne som de vi solgte på"jobben " min - Baronessa interiørbutikk ..... nydelige var de , flere som trodde de var ekte og måtte og ta på dem før de trodde på meg *ler* prisene er fra 4000,- og oppover men med dagens priser på de ekte juletre ( 450,- ) så har vi  snart spart inn igjen det vil jeg tro :) ... ja pluss mannens legevakt rekninger også .... kunne blitt enda dyrere de vil jeg tro ....  jahh ...så sånn ble det.....  men skal jeg være 100 % ærlig her nå så var det ingen tragedie , julen var jo over og jeg var egentlig klar for og kaste julen ut jeg da *ler* 



Ønsker dere en strålende flott dag alle sammen :o)


Klem fra Babsy



1 kommentar:

  1. Uff! Det var jammen godt dere fant ut av hva som ga han de allergiske reaksjonene da! Kanskje dere kan få plastikkjuletre på blå resept da mannen din har kraftig allergi vettu ;) hehe.. eller få en avdragspost på selvangivelsen eller noe ;) DET hadde vært noe ;)

    Reagerer han slik på all typer gran eller kun på edelgran? Kanskje uansett greit og ikke ta sjanser.. men det er jo trasig for stakkars mannen din om han ikke kan bevege seg i nærheten av skog pga allergi :(

    Håper dere finner gode allergimedisiner og fikk en fin jul tross at juletreet måtte ut litt tidlig :)

    klem fra Monica

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails