tirsdag 24. januar 2012

en ny hverdag

Ja da var jeg kommet meg godt inn i nye leiligheten og min blogg pause er definitivt over for denne gang .... og nå  maler og styrer jeg på her, for og finne det rette inne miljøet  jeg vil ha rundt meg for og kunne få trivsel  :))


Jeg sier ikke at jeg har det lett for tiden men har jo innsett at hverdagen kommer og går uansett den og at den blir til det man lager den til ..... ergo så fant jeg plutselig ut at jeg ville hoppe på karusellen .... hey , hey verden ...  jeg vil være med :))) 



Jeg har selvsagt mange mange fine bilder som jeg har knipset av opp pussingen her og de skal jeg selvsagt dele med dere, men siden jeg ikke fikk Internett og tv  før i går , så har jeg liksom ikke fått gjort noe mer med den saken .... men broderen var innom og fikset den flotteste vegghyllen/bordet  til meg ... så nå har jeg fått en trivelig og super pc krok her oppe i  2 etasjen :)))



 Men nå må jeg gjøre meg klar til og gå på jobb, og så må man jo ut og tine bilen sin... ja for her har det lavet ned og det er helt hvitt ute...litt koselig , men jeg mener nå det at var det ikke hvitt i julen så trenger det ikke komme nå heller .. hmm .... men det er jo sant da ...eller ??

men ville bare si at jeg er tilbake og at det nå kommer  blogg innlegg fra meg hver dag slik som det pleier , ha en fortreffelig flott dag alle sammen :)))





Ønsker dere en strålende flott dag alle sammen :o)


Klem fra Babsy


3 kommentarer:

  1. <3
    Godt å ha deg tilbake vennen. :)

    SvarSlett
  2. Næmmen, her e bloggen din jah... hørt om an, aldri sett an før. Heiv meg inn i denna bloggverdenen for 4 uker siden, da eg starta blogg sjøl... kjekt!! ny kvardag, får jo såååå mykje inspirasjon i denna verdenen... :) fin blogg du har, sååå mykje fint... :) *legger seg til som følger* :) stikk gjerne innom bloggen min :) gøy å kunne inspirere hverandre :)
    Godt å se du har kommet deg i hus og at ting begynner å "ordne seg".
    -Diana-

    SvarSlett
  3. Godt at du er tilbake igjen. Ha ein fin kveld. Klem.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails