lørdag 28. januar 2012

helg



...endelig helg og jeg har fri i dag og imorgen og tror jeg skal bruke dagene på og få malt ferdig på stueveggene .... puhh, armene henger nesten rett ned her .... er tungt arbeide dette her ... hvertfall på store vegger som det det er her i stuen ..... og så skal det jo både to og tre strøk på dem ...hmm, mulig jeg bruker muskler som jeg ikke engang viste at jeg hadde *ler*




ja for og male møbler er det liksom bare og kose seg litt og mak kan sitte på baken på gulvet og male , nå er det opp og ned av stiger ( stoler) og armen går opp og ned på langstrakte vegger .... puhh... trøster meg med at det blir fint til sist da ;)





 Ellers så har jeg et rom igjen hvor jeg har utsatt hele innredningen og det er selvsagt hobbyrommet ..ohh my .... ante virkelig ikke at jeg hadde SÅ mye dill og dall ... tror jeg må få laget endel hyller på veggene der inne så jeg fpår plassert alt sammen , ja for i huset hadde jeg jo en fastmontert kjøkkeninnredning på hobbyrommet som var helt super til dette ... men ikke her ...sukk .... masse arbeide , men som sagt ... da slipper jeg tenke så mye så jeg har tro på at dette kan bli positive arbeide når alt kommer til alt :))




 Så da ønsker jeg dere en kjempeflott helg alle sammen og håper dere får gjort noe som gleder dere i helgen dere også :))) 

Carpe Diem





Ønsker dere en strålende flott dag alle sammen :o)


Klem fra Babsy



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails