lørdag 29. mai 2010

Sirkus - jordbær og bruktbutikk



En utrolig herlige start på helgen, solen skinner fra skyfri himmel  ( enn så lenge da )  Meg og min gode veninne Grete R med bloggen fargeheimen  bestemte oss for og ta turen inn til Uskedalen  på bruktbutikken der inne.... og siden jeg da skulle stå i kø for og sikre meg de beste bilettene i losjen på Sirkus Arnardo .... så slo vi to fluer i en smekk med andre ord :o)  Litt kose mat måte vi også ha mellom slagene, som jordbær og vaniljekesam...  nammiii.... DET er sommer for meg det .... sukk ....





På bruktbutikken fant jeg endel , denne gangen velger jeg og vise det flotte gamle bestikket jeg fant.... betalte ca rundt 50,- lappen for det hele ,  4 av dem er faktisk i sølv !! 

Noen av gaflene var så gamle og velbrukte at de var knekt litt  i tuppen, men du verden det gav dem jo bare mere sjarme det ...  ja for de er jo kun ment for dekorasjon disse her :o)

Jeg har grublet litt på hvorfor de hadde så sinnsykt lange gaffler før i tiden, de stikker jo ikke bare helt inn i munnen, nei de går faktisk enda lenger om en tar dem helt inn , de er jo lange som fy ...... øhhh... det hørtes vel litt ... hmmm.... ok ... nok om det *ler*





Sirkus ja, det var kjempegøy.... ja faktisk helt til de enorme elefantene kom da... hjelpes meg... store var de ja ..og særlig da de stilte seg bare halv meteren fra oss som satt i fronten der.... den ene tullingen  løftet snabelen  ( 20 cm fra ansiktet mitt )  og snøs på meg.... jeg ble så  paff   *les redd.....   at jeg slapp hele kamera mitt i gulvet ....  kan le av det ...  men hjelpes meg....trodde jeg skulle daue der og da....  ikke ofte en elefant har nøset på meg nei... mulig jeg har pådratt meg elefant influensa nå da  *dåne* 




Har du fått vært på Sirkus i år ?   Liker du Sirkus ?

Jeg setter kjempestor pris på en hyggelig kommentar min venn.

Klem fra Babsy



2 kommentarer:

  1. Stilige gaffler!! Har ingen anelse hvorfor de var så lange før og korte nå? Hmm.. det må jeg finne ut.. :P
    Hørtes ut som om du har hatt en super dag, så ønsker jeg deg en god kveld også.

    Klem Madelén

    SvarSlett
  2. det er sant som du sier, gamle gafler var mye lengre enn de er nå til dags, rart igrunn, har ikke tenkt over det før nå hehehe
    jeg var også på loppemarked idag men synd å si, det var helt tragisk det var 2 stusselige bord med ingenting, og da mener jeg ingenting, på. var heller skuffet da jeg gikk derifra. ønsker deg og dine en fortsatt fin lørdagskveld. klem

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails