onsdag 26. mai 2010

Leter etter vaske servanten .....


Ja min mor og jeg kjøpte denne flotte muggen hos en lokal antikvitetsforhandler for en tid tilbake og vi kunne gjerne ha tenkt oss vaske servanten som hører til den. Ja jeg sier vi for jeg kjøpte den men byttet den så med min mor, så byttet vi tilbake men nå er den igjen hos min mor... innviklet  ha ha, ja men slik er vi bare.... bytter og styrer på etterhvert som en finner ut at noe passet bedre inn der en her osv. Kjempekjekk og ikke minst praktisk byttegalskap egentlig  *ler*

Kunne også tenkt oss flere deler til resten av de flotte tignene du ser på bildet, har du noen ? vet du om noen som har ? evt. bruktforhandlere ?




Jeg kunne også tenkt meg flere i denne søte bokserien her ( vist det finnes da ) Kjmepekjekke barnebøker fra gammelt av som inneholder de kjente og kjæreste fortellingene du kan tenke deg... Hvem har vel ikke hørt om midtsommernatten i Bakkebygrenda og Dyrene i Afrika .... har så lyst og lese dem for barnebarnet mitt ser du og da ville jeg gjerne hatt flere av dem....

Ikke bare bare og finne den på de lokale bruktbutikkene og loppisenen så derfor prøver jeg online, mulig noen av dere vet mer en meg ? krysser både fingrer og tær jeg nå vet du :o)




Jeg setter kjempestor pris på en hyggelig kommentar min venn.

Klem fra Babsy

2 kommentarer:

  1. Kan ikke hjelpe deg med tingene du etterlyser,
    men flotte er de.
    Min mor og jeg har det også slik, frem og tilbake med tingene mellom oss mange ganger.
    Er nå gøy å ha det slik.
    Ønsker deg en fortsatt fin uke, håper noen kan hjelpe deg.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  2. Flotte ting, de krydderkrukkene har jeg mange av, er du interessert i flere av de? Jeg har hatt de i mange år, og er litt lei!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails