torsdag 27. mai 2010

Hvitt og isblått


Ja jeg kommer tilbake til det hele tiden, klarer ikke legge inn andre farger på det nåværende tidspunkt.... kalle meg gjerne tussete og sprø *ler*  men det bare være hvitt og isblått.... som denne vasen min mor kjøpte til meg en gang hun var på loppis i Haugesund....  den er bare så nydelig fine... og jeg er allerede blitt så utrolig glad i den, og tenk om jeg noen gang hadde klart og finne en maken til den... mulig på neste loppis ?

Hvilke farger kombinerer du i ditt hjem ? Bytter du farger etter årstider ?




Har du vært på mange koselige loppiser i år ? 
Har du noen loppiser i sikte og ble du lykkelig eiger av noe fint i år også mon tro ?

Jeg skal påSøndagen - ja for da braker det løs med stort loppis på skolen her nede..ohhh, gleder meg som en unge.... det er jo allerede blitt mange lange uker siden siste loppis nå ....




Jeg setter kjempestor pris på en hyggelig kommentar min venn.

Klem fra Babsy



4 kommentarer:

  1. den var kjempefin, minnet meg masse om noe min kjære farmor hadde.

    SvarSlett
  2. Skjønner hva du mener! Hvitt og lyseblått hos meg. På hytten er det hvitt og lyserønt som råder. Jeg lurer alltid på om jeg skal kjøre hvitt og lyseblått der også, men ombestemmer meg alltid når jeg kommer på hytten. Det lysegrønne frisker opp:)

    Ha en deilig dag:)

    SvarSlett
  3. Kan vel ikke akkurat kalle det loppis - men var på brukt-marked i Paris for et par uker siden. Prisene var litt stive der, men du verden så mye utrolig vakkert det var å se på. En opplevelse jeg gjerne vil ha igjen!

    SvarSlett
  4. Nydelige farger sammen.
    Vasen minner meg om bestemoren min.
    Jeg har mest hvit,beige og litt brunt året rundt. Men har litt rosa nå.
    Lpoois finner jeg aldri noe på.
    Klem

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails