mandag 10. april 2017

Siste dagen med røyk










Jepp  - I dag va dagen , i dag kasta eg regelrett dei siste 20 pakkningane mine i ovnen og tente på- brenn i hel...banna røyk, no e da nok !!!!!

Eg gidde ikke slava for deg lenger og dyr e du og ...pinadø meg 3500,- pr mnd rett opp i luft - nei vett du atte ka  - da e faktisk 3 Anfield tura i året da ...ja som eg lar gå rett opp i røyk faktisk ....
eg e sjuk i håve ... da e nemlig sinnsjukt masse penga da der .... 42.000,- i året faktisk !!!!

så no e da nok ...... dei pengane vil eg bruka te andre ting .... og damping kosta bare ca 250,- pr mnd ...så da e ein vesentlig forskjell der ja !!!









for og hjelpa meg no i starten har eg fått invistert i sånn dampar - ja to faktisk  og den eine med rødt trekk på *ler*  Snille broderen min Rune detta her, som hjalp meg og fiksa detta her, han e knallflinke og gjekk øve te detta for lenge siden ...faktisk årasvis trur eg og han har aldri gått tilbake til røyken etter at han fekk denna her  - klare han,  so klare storesøsto og, eg fekk ein goe innføring i koss detta her virke og ja eg må ha med nikotin nett no i starten då,  men etterkvart minka eg på da og ..... og plutselig ein dag e da og vekke....  eg GLEDE meg faktisk ....

DETTA SKA EG KLARA !!!!









Eg fekk med mange forskjellige "smaka" då - og eg må sei dei smakte heilt ok - da e jo ikke det samma som ferdige sigaretta Prince då som eg røykte fast, men da e ikke langt unna faktisk .... Eg har slutta og røyka før og da går ikke, så denna gongen med litt hjelpemiddel SKA eg klara da  -eg har ikke råd te røyka fant eg ut, og eg irritere meg grenselaust på at eg alltid "skal bare" når eg e ute  på tur...banna røyken altså .....

MEN no e da nok, eg tar livet mitt tebake ..og for ein gong skyld e ADHD god og ha for da va han som tok røykpakkane mine og kasta dei i ovnen og tente på her no.... for som broderen sa, har du den liggande for sånn "just i case" så finne du den frem ein vakker dag og DÅ har du kke tengt og slutta - her e da bare te hoppa i da ...rett og slett .....










Eg bestilte to "dampara"  den store "slutt og røyk" pakken - fordi eg må ikke kjenna på panikken at da ein dag ikke e opplada og eg får røykesug...då e da bedre og ha ein ekstra en og "sprekka" og stikka ned og kjøpa seg ein 20 pakkning Prince igjen .... jepp - da hadde broderen og heilt rett i faktisk ....

Så då va da i gong og eg e ikke lenger "røykar" men "dampar"  eg x fingrane mine for denna gongen e eg sinnsjukt motivert te klara da... nok e nok .....

GOD PÅSKE og GOD KLEM i flemg te alle dåke der ute :)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails