onsdag 12. april 2017

måtte mala...bare MÅTTE mala










Ja no va eg regelrett driiiitlei av detta mase te ADHD - hvar einaste gong eg sette meg ned og slappe av og prøve strikka eller se film begynne han vett du ...kortid ska du mala benkane...hæææ...kortid ska du starta på da, du har sagt da ganske lenge no ...e jo bare te starta - eg vett du har ny maling og alt klart ...  e bare te få revo i gir..... og sånn, skkurat sånn holde han da gååande vett du ....







og kem i svarte klare vel sitte og slappa av når han drive og svirra på den måten der , ja ikke bare rundt meg vett du  -neida da e jo inni håve mitt selvsagt  - og inni der ska eg ka strikkemønster når eg strikke og filmforståelse når eg ser film ---banna ADHD altså .... av og te e da nett før eg klikke på han der altså .... kan no vel ta den hersens malekosten og mala da sjøl vel ...offf...





men hallloo, eg vett jo det at da bare e te setta i gang her  - ja for når ADHD sette den der sio te så gjer han ikke fred før da e gjort - han e pinadø meg så sinnsjukt utålmodige han der at da sku vore skuddpremie på han te tider ...djiiizz... men eg har altså lert av tidligare fornektelsar av han der når han starta inni håve på meg så her e da abre te kasta seg på da.... hente maling og malekost og tippe benkane opp ned .....






og rett ska vera rett då, eg HAR mast om og male dei der lenge no - og eg HAR rekna ut at da kun tar ein times til med begge strøko .... og eg HAR alt eg trenge te gjera da og no siden eg har slutta røyka så trenge eg jo nåke og ta meg til og så skitt og ....ADHD fekk pinadø meg rett denna gongen og...og endo verre  - da blei faktisk myyyye finare og ....





følte benkane passa mye bedre inn til bordet som eg laga og no - fekk litt samme stilen ...juppsideisann.... så ka seie du ADHD * high five* og siden ADHD er strååålandes fornøyde og lyykelig og her no så drista eg meg te spør ....

.... kan eg få lov te setta meg ned og strikka litt no då ....eller har du andre plana for meg ...
ikke noe svar ...HAH - då e da strikketid ....for då e ADHD stukke av for ei stund ...ja eg håpe hvertfall det ....







og te alle dåkker som "ønske" dåke litt av denna ADHD min, ver forsiktig med ka dåkker ønske dåkker - det er ikke alltd lika lett og henga med på alle dessa tankane og ideeane der, og da kreves umiddelbar handlig - alt anna rote bare endo meir meg hodet ditt....
men til dåkker som fortdsatt vil ha...eg sende avgårde litt AD i dag ...så gjer du ein lyd og eg ettersender HD vist du klarta håndtera AD som eg sendte først ...jepp :)









ka maling du har brukt, djiiiz du va der endo ja - poppa inn i hodet mitt akkurat når eg va ferdig og blogga for i dag ... ka maaaaling brukte du, ka e da for nåke og sei då ... - jaja - best og lya så  legge med bilde eg ... va denna malingen eg brukte te mala benkane med i dag - to strøk, mulig eg blir og ta et tredje strøk og ser eg ... men ikke i dag .......
.................... og du ADHD ...knepp igjen for NÅ ska eg strikka


klem i fleng :)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails