lørdag 15. april 2017

Nina Kanina











Strikka e gøy og da har eg gjort siden egva liten...hekla derimot e da sjelden eg gjere - da e gøy men eg slite med og forstå dessa heklemønsterene, djiizz da e jo bare streka og prikka og alskens nissetøys på dei så eg droppa da liksom og forholde meg te enkle hekleting som kun e stava eller halvstava eller ka da no heite .....

men her for ei stund tebake fekk eg da for meg at søren heller, eg VIL hekla og eg vil hekla ein Nina Kanina  - hu ska vera store og hus ska selvsagt få Liverpool kle på deg ..... kor vanskelig kan da liksom vera då .....






eg satte i gong her og hekla nåke greier som ligna på eit hode og ein kropp.... - felle litt og øka litt hist og her og plutselig så hadde eg jo både hode og kropp, no skulle hu få arma og føtter og haha - ikke vett eg koss da gjekk te men eg fant no utav da te slutt då, etter mange halvferdige og ikke så bra forsøk ( ja dei gjekk rett i bosset)  her rekke me ikke opp nåken verdens ting nei, her kasta me da - utav øye utav sinn  ...ferdig diskutert !!

hmm, hvertfall så e da er i mine øyner et knallbra forsøk vil eg sei  - om fellingane e rette det ane eg ikke men da ligna no på både arma og bein hvertfall.

Fyllte hu med vatt fra ei puta eg hadde her og satte hu fra meg mens eg starta på og strikka kle til hu  - da kan eg,  så da gjekk fint...hmm, hu burde jo få seg ein fotball då   - men koss i svartaste natto hekle me det liskom ...offf, google litt, ok laga sånne hexagram ja...koss gjere me da då ...djiiiz, eg hekla mange sånne små sekskanta  - sikkert 20 av dei før eg fant nåken som ligna på da eg måtte ha, og så brukte dei som ligna mest på nåken sånne hexagon  - så  sydde eg da sammen og da ligna no litt på ein fotball då eller ka *ler*






sko derimot va verre  - har laga sånne te voksen før men detta va lite og knotete og heklenålo gjekk i veggen fleire gonga den før dessa skono va ferdige ja ....

men Nina Kanina blei ferdige hu og eg må sei eg e strååålandes fornlyde men henna, men komme eg te lage fleire ..noopp aaaldri , da der va for puttlete for meg og min ADHD, så heklingo e lagt på is en so lenge...får holda meg te strikking av store 3D pledd - for det vett eg jo at eg kan då hvertfall ...

Nina kanina har foresten flytta nordante til ein kjepegod venn av meg 
- og der oppe vett eg at hu har det bra :) 







så blir da te slenga seg på sofaen  - setta på nettflix g bare koooosa seg resten av dagen  - da e påske og da e skolefri og da e deeeiligt og bare gjera nett som ein vil ...... husarbeid får venta ...da springe ikke vekk e min erfaring....




21 kommentarer:

  1. Den der var fantastisk flott - tenker du får spørsmål om du ikke kan finne fram heklenålene flere ganger ! Godt jobba :-)

    SvarSlett
  2. "Thank you for nice information
    Please visit our website unimuda and uhamka . . . . . . . . . . . . . . . .

    SvarSlett
  3. Congratulations on your article, it was very helpful and successful. 3466a9c64a428248d5f2119c9cd6c25e
    sms onay
    website kurma
    website kurma

    SvarSlett
  4. Thank you for your explanation, very good content. b16fbc360ab7a9b78be6246f7c9f6bc7
    altın dedektörü

    SvarSlett
  5. Thanks for your article. 3d3e898a0d9319545d3d186ef3390d73
    evden iş imkanı

    SvarSlett
  6. Önemli giriş adreslerine buradan ulaşabilirsiniz.
    betturkey giriş
    betpark giriş
    OOCXX3

    SvarSlett
  7. https://greenlandpuppies.com/teacup-poodle-puppies-for-sale/
    https://frenchbulldogspuppiesforsale.com/
    https://furkittens.com/

    SvarSlett
  8. https://haileypets.com/teacup-shih-tzu-for-sale/
    https://haileypets.com/schnauser-puppies-for-sale/
    https://furkittens.com/cat-persian-for-sale/

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails