tirsdag 11. april 2017

Påskekylling boller eller selunga ..






Jepp - fekk så sinnsjukt lyst på heimalaga boller i dag, men eg hadde ikke da eg trengte heima så mammo kom meg te unnsetting med ein sånn ferdig bollemix - super duper er den der faktisk .... eg fekk an tom levert på døro her  - snillaste mammo mi.

Ergo kasta eg meg rett på bollebaking her eg då, men vett du .. når eg då skulle trille ut deigen så kom ADHD snikande og seie : HEY stopp litt her, huske du ikke  at du har sett sett sånne tøffe påskekylling boller på pinterest - er jo det du må laga no når da e påske....ehhh, ok - men får eg til da der då, huske jo ikke heilt koss dei såg ut eingong, og finna dei igjen  på pinterest no va jo og umuligt...hmm, menhuske da va snurr  på dei og nåke sånn...me prøve  - ok ok ....





Eg laga deigen og hevde den litt, trilla så ut lange pørser som eg "slo knute på" og satte to små "pepperkuler" på som øyner, og neeeida - dei sette ikke smak nei - bare husk og ta dei vekk når du ska eta dei *smiler*






satte dei på plate ettekvart og eg må sei dei såg sjuuukt søte ut då, mange små påskekyllinga som sto ...nei dei sto jo ikke då ....haha, neisa dei satt/låg der og smilte te meg... klippte litt i "halen" på dei og så dei skulle se skikkelig pjusk ut ... lot dei få heva seg litt i ca 45/50 minutt .... tok av klede og fekk sjokk - dei va jo blitt gigastore jo ....djiiiz... og "håve" va jo nestn forsvunne inni kroppen jo ... hahahah, men skitt og , eg satte dei  på steiking og steikte dei 12 minutt som dei skulle ....







foresten så må eg nevna at eg penlse aldri meg egg på bollene mine , for eg har aldri likt den "skorpo"glansen" da laga oppå - lika helst bollene uten da der me .... smaka nett lika godt faktisk ....
dei kan bli litt mørkare i fargen då men heller da en den "eggsmaken" synes eg - men me e jo alle forskjellige der då :)







Hvertfall så tok eg dei utak konfyren og så måtte eg le høgt her eg sto  - hahahah, kai all verden e detta her for nåke skapninga då, viste ikke ka da lenger såg ut som eg ..haha - småfeite selunga som har spist deg runde i løpet av våren kanskje  - klar te og overvintre  uti kulden *ler*  eller kanskje , overfeite påske kyllinga på steroida .. hahaha - men uansett så smakte dei fortreffelig godt då - ka e vel som nysteikte boller med margarin på som smelter nedi bollo ...nammiiii ....







ka seie du - påskekyllinga eller forvokste selunga *lerhøgt*  men ingen ska sei at eg ikke prøvde då hvertfall - må huska laga dei myye mindre nestegong trur eg ja ...e nok der eg feila .. offff ...

eller mulig eg ska søka på pintreste og finna oppskrifto på dei
- har sett da der så da MÅ jo finnast endo veit eg :) 

men no e da husvask her  - fiine dag ønskes te deg og alle dine :)







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails