mandag 10. april 2017

reol før og etter








Eg fant eg fant  - dei annonserte nemlig på finn kvinnherad for ei tid tebake ein sånn stor "gammaldags" reol, og eg va sååå i manko på oppbevaringsplass for tio at ordene gir vekk GRATIS liksom fekk et sånn blinkande discktek preg over seg , må ha den  - bare MÅ ha den ...

- tsk - ka MÅ ha den bare må ha den, e da du ADHD so legge deg oppi mine sake no igjen...argh...hallooen, den e trehvit og du veit jysla godt ka eg meina om akkurat da der ...ikke sant vel ... kem ska nebba igjen  ? meg seie du ?? djiizz







jaja - ok, for eg vett bedre en og starta ein uovervinnelig diskusjon  med selvest ADHD ,han e den som bestemme og tar dei siste avgjørelsane i mitt liv har eg funne ut  - eg trudde EG va sta men ADHD e faktisk hakket verre, tro da eller ei .... hvertfall, her e da bare te hente reolen heim og setta den opp og grina på nesen av den grelle fargen .... ka ska eg finne på her då mon tro - den KRASJA jo totalt med interiøret mitt her, va nett da eg viste ....argh ....

.... halloo..ADHD, ka ska eg finna på ...nehh ikke nåke svar, for trur du galskapen e der når eg vil ha han der då ..pfff, nei då feilga han ut vett du ... tullpeis, jaja eg får klara meg sjøl eg då ... male den hvit eg , enkelt og greit ... og da gjorde eg ... heilt aleina...gjekk jo strålande da .....







 men der vett du, der kom da snikande - heilt kvit reol passa ikke inn her og dei messingbeslago e grusomme, du kan jo ikke ha dei på der heller..... hey hey ADHD - der va du tebake ja ....

jepp, da va han og han seie me ska beisa drived på midterste delen... halloen, eg har jo malt an hvit og då e da for seint og beisa på drived.... pfff, bare te kjøra ned på Teigen bygg da og kjøpa ei ny treplata og legga på reolen vel ... banna ADHD  - ok får gjera da då .... og når eg e der og handla både plata og drivedbeis, så starta ADHD og gnela om nye håndtak og knotta og...djiiz, e da aldri fred og få eller ka ?

Stupe inn på mekk, e bare te vera lydige veit eg -- og når sant ska seiast så har han jo egentlig mange gode ideea av og te han der ADHD  -  faktisk ...hmm, ok  - steike den dei der knottane og håndtako der i børsta stål va lekker, dei MÅ eg ha og da va verd da.... fekk laga plata på reolen , og beisa den i drived OG satt på nye knotta.

Og no veit du NO e eg srålandes fornøyde medd heile reolen - OG den passa plutselig inn i stuo mi vil eg sei  - juu huu, klappe meg sjøl på skuldero ...ja og klappa litt på ADHD si skulder og då  - rett ska vera rett  :)

jupp jupp - no ska eg flata ut her i sofakroken og strikke litt på siste biten av StevieG teppet mitt  - på gjensyn min venn *klem i fleng*







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails