torsdag 1. desember 2011

jul på jobben min

Jeg er så ufattelig heldig og jobbe på verdens herligste arbeidsplass, det er da på Baronessa på Husnes :)  Her rett og slett stortrives jeg sammen med mine flotte kollegaer :))

Nå har vi også pyntet butikken til jul og jeg er nesten målløs på hvor mye flott det finnes der ute...sukk ....


 og de vakreste julestjerner som selvsagt er i god gammeldags stil .. papp stjerner i hvitt eller i hvitt og gull eller i rødt , som man trer over lampetten i vinduet og man har plutselig verdens herligste julevindu :)))


Nydelig engler i alle størrelser og fasonger, laget i et holdbart og frostsikkert stoff , som gjør at de kan stå ute og ønske dine julegjester hjertelig velkommen hjem til deg :))

Og selvsagt har vi masse nytt og fint fra kles leverandøren NOA NOA :))



Green gate sitt nye røde julesett er jo til og få hjertestans av dere.... har du ikke vært og sett på det så anbefaler jeg det virkelig :))  Tekanne og kjevle og kopper og ...sukk ... nydelig fint ...rett og slett ...




og selvsagt har vi også fått inn masse masse mer, så husk og ta turen innom på Baronessa neste gang du er på Storsenteret :))) 





Ønsker deg og dine en herlig og flott adventstid :o)

Klem fra Babsy

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails