søndag 18. desember 2011

engler daler ned.....


Joda jeg elsker engler, spesielt i julen.... de gir meg sjelero hver og en av dem :)  Derfor bare måtte jeg investere i denne flotte engelen da de kom inn på jobben vår en dagen , og til den hyggelige prisen av kr 99,- så var det jo ikke noe og si på  det :) Og juletreet som den står ved siden av selger vi for kun kr : 129,-


 Engler med slike vinger er jeg mest glad i , føler dette er ekte vinger ... litt sånn Guardian angel vinger som de kan bre rundt deg når de skal passe på deg :)))



 Samler du på engler i julen ??? Har du noen favoritter blant dem , foreksempel slik som meg som kjøper engler med lange vinger ??




Ønsker dere en strålende flott adventstid alle sammen :o)


Klem fra Babsy


4 kommentarer:

  1. Innom for å ønske deg en EVENTYLIG herlig Jul! KOS deg og NYYYT tiden med dine kjære!!

    Engler kan man aldri få nok av!!

    Go`Juleklem fra Vibbedille <3 ;))

    SvarSlett
  2. Er bare en liten tur innom for å ønske deg og dine en riktig god jul og et godt nytt år :-D

    Juleklemmer Karianne

    SvarSlett
  3. Skjønn engel. Jeg har også endel engler. På bloggen min finner du etpar bilder av forskjellige hjemmelagede engler. Ha en fortsatt god jul!

    SvarSlett
  4. Gsus! Så fantastisk pepperkakehus du lagde! Koselig blogg! Er jo mange her i Kvinnherad som blogger jo! Oppdager stadig nye. Vi må organisere et Kvinnheradsbloggtreff... :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails