lørdag 3. desember 2011

4 flotteste treet i Norge :)

ja jeg er vel en av dem som faktisk liker det store hvite jule treet som ruver inne på storsenteret vårt :) D4t er enormt stort og du verden så flott det er når de slukker lysene på senteret og tenner det store hvite treet der inne....  Ifølge sentersjefen vår >geir, så ble dette kåret til det 4 flotteste treet i landet, og DET skal man jo være stolt av vet jeg :))))

Her er treet før det tennes....



og synes jeg ikke får vist så flott det faktisk er når det er tent , men noenlunde kan man jo se det på dette bildet da :))  til neste år tror jeg at jeg filmer det isteden for, tror det vises mye mye bedre da :)


  og steningen til ho Babsy steig i takt med den flotte julemusikken musikken som dette flotte orkesteret tonet frem ...og da nissen og nissebarna stemte i fikk jeg rett og slett gåsehud.... og joda... jeg er nok litt mye sentimental av meg til tider ... ok innrømmer det ;)




Ønsker deg og dine en herlig og flott adventstid :o)

Klem fra Babsy

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails