torsdag 8. desember 2011

Babsys julehus

Ja det ble lys på huset i år også , ja selv om det stormet rundt ørene og snøføyken sto alle veier ute.....og tom. selv om Babsy mannen var på jobb i Nordsjøen ... så dette klarte da meg og datteren Camilla kjempeflott aleine ja *kleppermegselvpåskulderen*


 Nå mangler egentlig bare lyslenkene på hagebuskene ute på plenen , men det kommer...er jo ikke for sent enda ...eller ..hmm ... det var to som var ødelagte og selvsagt er det tom for akkurat de jeg ville ha på butikkene her ...argh ... det er så kjedelig når det blir slik at jeg er vanedyr .... vil ha det slik som jeg er vant og ha det liksom ....



 og i hagedammen vokser det fortsatt myrgress dere...woo hoo ... ikke noe frostig over dettet nei *ler*  ...neida bare tuller litt, det er nok vissent , men det står liksom så rakt og fint uti der at jeg ikke har hjerte til og nappe det vekk :))



og selvsagt har alle lysene rundt dammen tatt vinterferie.... typisk ... men det skal bare byttes i nye batterier i dem så er de  oppe og går igjen , det er utrolig vakkert der ute på plenen når det ligger snø og is og duse lykter skinner over den .... sukk .... stemning for meg dette her :)))




Ønsker deg og dine en herlig og flott adventstid :o)

Klem fra Babsy


1 kommentar:

  1. kjempe fint, viste dere klarte det, vi kvinnfolk klarer alt :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails