søndag 11. desember 2011

Josef of Maria

Ja jeg gikk til investering av denne flotte store trefiguren i fjor og jeg ble så glad da jeg kunne ta den frem igjen nå i år, jeg hadde rett og slett glemt den helt jeg , og så kom jeg på den igjen når jeg pakket frem julesakene mine :))



Den er så fin i utskjæringene og så er den så "håpefull" og se på , jeg får en herlig ro over meg når jeg ser på den ....  Før hadde jeg en tre krybbe med mange små figurer inne , men den gikk liksom litt ut på dato for meg ...så da jeg kom over denne var saken helt klar, den bare måtte jeg ha og jeg angrer ikke et sted på det nei *smiler*





 og granbar fra Butikken jeg jobber på Baronessa , det er fake da men den er så "ekte" at den stikker skikkelig altså og den ser helt ekte ut også .... dette må da være supert for alle de allergiske personene som finnes der ute :)))   Ja at det er fake men allikevel ser så ekte ut :))  

Vi selger dem nede på Baronessa på Husnes for den som ville ønske seg en slik :))

Ønsker deg og dine en herlig og flott adventstid :o)

Klem fra Babsy

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails