tirsdag 8. november 2011

roser

snille gode mamma min kom innom en kveld her med de herligste rosene , hun hadde runden og var på døren til hele oss søskenflokken med roser.... bare for og gi oss en liten oppmerksomhet og for og si hun var glad i oss :)))

* Jeg er sååå glad i deg også mamman min*
  og roser og levende lys gir jo vedens herligste stemning i en ellers så høstmørk kveld i stuen :)  levende lys brenner jeg mange av , hver eneste dag fra Oktober til Mars...og gjerne lengre også ...det er så avslappende og behagelig , det gir meg sinnsro og det gir meg fred i sinnet.... kan sitte og stirre inn i lyset og reflektere over livet mitt  jeg når kvelden senker seg og lysene blafrer i den halvmørke stuen ...sukk ....



 og når det er høst og sommerens herlige dufter for lengst har forsvunnet så er jo en duftene rosebukett en velsignelse ... sukk ... nå ble jeg vist skikkelig sentimental her jeg satt *drømmermeg laaaangt vekk*



Tenn et lys
og mørke forsvinner.
Tenn et lys
for en tanke som skinner.

Tenn et lys
for håp og glede.
Tenn et lys
for savnet og strevet.

Tenn et lys
for den du er,
Fordi du er så verdifull
hvor enn du er.



Ønsker deg og dine en fortreffelig flott dag i dag :o)

Klem fra Babsy


1 kommentar:

Related Posts with Thumbnails