fredag 4. november 2011

lekkre flasker

ja det var det jeg trodde, ja at jeg kom til og få helt dilla på de søte flaskene fra bla. Lisbeth Dahl .... denne gangen ble det noen isblå flakonger som bare ropte etter og få bli med meg hjem her gitt *ler*


 det er rart med det egentlig ... med en gang jeg ser noe som er isblått så detter jeg helt sammen .... hva er det med meg og isblått egentlig ?? Har du noen fargekoder du smelter helt for ??  hmm, mulig det er fo0rdi jeg selv har isblå øyner og dermed ser de bare isblått ....   ha ha ...*ler* 





nesten så jeg gleder meg litt til jul nå så jeg får inn litt mer farge i huset mitt..... ja for i julen klarer jeg faktisk og ta vekk det isblå og bytte med litt mer julefarger....  men sånn ellers så går det bare ikke ...rett og slett...har prøvd flere ganger , men får da panikk fordi jeg føler at det "mangler" noe her inne ....argh ...det er da alt mulig jeg skal henge meg oppi av og til ....

men jeg likr jo litt rødt også da, ja og litt oransje.... men når jeg setter det inn i hjemmet mitt så mangler det likom noe når alt det isblå er vekke ...argh ..hva som feiler meg egentlig...har jeg fått en mystisk sykdom her nå muligens ....  *risterpåhodet*




Ønsker deg og dine en fortreffelig flott dag i dag :o)

Klem fra Babsy




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails