fredag 11. november 2011

11.11.11 klokken 11.11



ja ironisk nok så ble det til at jeg ville blogge dette innlegget akkurat klokken 11.11 .... så det skulle da bli den 11.11.11 kl 11.11 , ikke ofte dette skulle hende vil jeg tro ;)

 Man hører jo så mye om disse spesielle datoene , at om man skulle tro på det hele så burde man jo gravd seg nei opptil flere ganger i livet  vil jeg tro ..... denne datoen blir for.eks omtalt som den oppvekkende DNA summen ...hmmm, ok ....  er det i dag vi liksom skal våkne skikkelig opp da eller ??

11:11:11 er en numerisk sekvens som melder direkte fra til vårt DNA gjennom frekvens 33 om at det er på tide å "våkne opp". Meldingen setter i gang en overføring av energi som vekker opp sovende koder i vårt DNA !!


det sies også at i dag samles det et hav av mennesker rundt om i Norge og Verden som vil møtes .... Denne dagen blir kalt en portalåpning (Gateway) inn i den Nye Tiden. hmm, spennende .... får se utover dagen da hva den vil bringe ....


vet ikke helt hva jeg skal tro jeg , eller hva sier du ...har du tror på denne datoen som en spesiell dato utover det vanlige ?? har du hatt en spesiell oppvåkning i dag ??  Eller skal man tro at det samme vil skrives og forventes til neste år da det blir den 12.12.12 klokken 12.12 ??? 

Ønsker deg og dine en fortreffelig flott dag i dag :o)

Klem fra Babsy

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails