mandag 14. november 2011

jeg fant jeg fant


ja tenk det fant jeg , akkurat denne perfekte julestjernen jeg har leitet etter i mange lange år nå .... en hvit glitrete betlehemsstjerne som er lang i den nederste strålen og med herlig lunt lys inni :)))



 og jeg fant den på Nille , og er jeg veldig smart nå så løper jeg ned i morgen og kjøper en til som jeg kan ha i reserve om den skulle bli ødelagt :))) Tralla laaa ... ja vet du , i dag er jeg glad for jeg har leitet såååå lenge etter akkurat en slik stjerne :))) 



hmm , og selvsagt er jeg ikke fornøyd med bildene jeg tok av den nå ...skal dele mye finere bilder når jeg får hengt den opp om faktisk ikke så fryktelig lenge nå :)))   Hvilken advent stjerne har du ??



Ønsker deg og dine en fortreffelig flott dag i dag :o)

Klem fra Babsy



3 kommentarer:

  1. Veldig flott stjerne! Alt med glitter er hjertelig velkommen hos meg fremover nå :)
    Håper du får en fin kveld! Klemmer

    SvarSlett
  2. Den var utrolig fin også den! Kanskje jeg må ha meg en titt selv. Men det er jo innmari tidlig å handle julepynt da..

    Hva koster den?

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails