mandag 29. august 2011

toilee stoler....


jeg hadde en liten rest av et nydelig toilee stoff her , og det fant jeg plutselig ut at kunne være trekk på spisestolene mine....som snart skal inn på kjøkkenet ..... fordi en venninne kom plutselig med det flotte store tunge spisebordet med 6 stoler til ...woo hoo ... jeg hadde ønsket med et slikt "storbord i bondestil"  i årevis...og så bare fikk jeg det av henne ... TUSEN tusen takk snille gode Rita *smask*  bilder av det kommer også .... 


 men enn så lenge er hvertfall de stolene jeg hadde til spisebordet mitt nå trukket om i dette Toilee stoffet .... det ser mulig svart ut på bildet men det er egentlig mørkblått og hvitt :))


Har akkurat nok til og lage en matchende duk også tror jeg .... synes det er litt gøy når man så lett bare kan trekke om stoler mm. ettersom man forandrer smak på farge og stil :)))  Trekker du om selv ??



Ønsker deg og dine en fortreffelig flott dag i dag :o)

Klem fra Babsy



3 kommentarer:

  1. Så snill venninne du har da. Stoffet var helt fantastisk så jeg er sikker på at spisestua blir skikkelig lekker.

    Ha en flott uke!

    SvarSlett
  2. Oi oi, så flott! :)

    Jeg trekker om hvis det er enkelt - dvs, sofaer, lenestoler og stolrygger, trekker jeg ikke om - for det har jeg ikke helt forstått meg på, men stolseter/puter og slik enkelt, det tørr jeg å begi meg ut på :)

    Gleeeder meg til å se nye spisebordet :)

    Mandagsklemmer fra nord :)

    SvarSlett
  3. For et nydelig stoff, det blir nok kjempelekkert!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails