onsdag 10. august 2011

Babsy kjolene

ja nå var det endel av dere som ville se flere av mine Babsy kjoler, så ok...her kommer et aldri så lite blogg innlegg bare for og vise dere noen av dem... dere finner flere av de jeg har strikket samt flere detaljer om dem,  inne på min Epla butikk :)


Jeg er jo så ufattelig heldig og ha verdens søteste modell her hjemme da :) Snille Camilla min stiller alltid opp for mamma Babsy og du verden så fint hun kler kjolene mine :))  Tusen tusen takk vennen min <3


 Jeg sier den enda en gang, det nytter ikke og sende meg mail om og få mønster på dem !!!  Ikke fordi at jeg ikke vel dele, men rett og slett for at jeg strikker dem utifra mitt eget hode og det finnes ikke noe mønster på dem....  derfor kan jeg heller ikke dele med dere :))) 

Skal heller komme tilbake til dere om jeg finner på og skrive ned hva jeg gjør en gang jeg lager en til ;)



 Så er det jo litt med det at jeg synes ikke det er gøy at alle skal springe rundt i like kjoler heller da, mye gøyere nåe en vet at det bare lages en av hver kjole liksom.... 

ha ha, det finnes ufattelig mange flotte bilder av både kjolene og Camilla min, for du verden så gøy vi kan ha det når vi skal ta bilder.... for tullejenta min Camilla finner alltid på noen merkelige og til tider artige poser ;)))



 Denne kjolen synes jeg at hun passer ufattelig godt .... 
derfor ga jeg den navnet Babsy kjolen Camilla <3<3<3


brune toner spør mange etter, så det kommer nok flere av den i ukene fremover.... må gå gjennom garnlageret mitt som forresten endelig har minket endel.... ja for sist jeg var på strikketreff i Tananger så hamstret jeg sekkevis med garn , og da snakker vi store svarte sekker...rett fra fabrikkene der nede !!!

....men  ikke før nå for noen mnd siden, fikk jeg samlet mot til og bruke av det....  hmm, de er jo så fiiiine og myke de garnbebisene at jeg bare vil spare på dem  *ler litt av meg selv *



 som denne kjolen under her, strikket i et herlig elastisk garn som heter Mystic...tro ikke det lages lenger...de ga seg for to år side...så den er jo nesten et lite klenodium denne da....  men hvem vet ... jeg har masse slikt garn så flere i andre farger kommer nok snart.... og joda... jeg har strikkemani ...har jo selv forstått det nå *ler*


 men vet du, alle gode og ikke fult så gode råd tas imot med takk... mulig noen har forslag til hvordan min neste kjole skal bli ???  Jeg er åpen for ideer....  :)))





Strikker du kjoler ?


Ønsker deg og dine en fortreffelig flott dag i dag :o)

Klem fra Babsy

6 kommentarer:

  1. Flotte kjpler og en aldeles nydelig modell ♥
    Du er kjempeflink!!
    Jeg strikker ikke kjoler nei, haha, kan ikke strikke et sjerf engang... :(

    Ha en finfin onsdag!

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Fenomenale kjoler!
    Jeg strikket kjoler, noen av dem todelte også, for endel år siden. De har liksom ikke vært helt in på noen år. Men jeg skulle kanskje ta frem noen? Iallefall har jeg n på rundpinnen som ikke ble ferdig i vinter (lagt bort i sommer). Nå ble jeg inspirert av deg til å ta den frem igjen.
    God strikkekos.

    SvarSlett
  3. De var nydelige♥ Flink du er, nei jeg strikker nok ikke kjoler blir for stort prosjekt for meg ;)

    SvarSlett
  4. Nydelige kjoler du strikker,jeg er mektig imponert!!!
    Så gøy å ha en så flott modell til alle kjolene dine og:)
    Ha en fin uke videre!
    Klem Caroline

    SvarSlett
  5. Herregud!!!! Såååå fine kjoler!! Den fine modellen kledde kjolene veldig bra!

    SvarSlett
  6. Imponerende flotte kjoler! En fornøjelse at se. Du har en meget fin blog, som jeg ser meget frem til at læse hver gang der kommer nye indlæg. Du udstråler en sådan glæde i dine indlæg, så det bringer lys ind i læsernes dag. Mange hilsner og knus fra Anna Berit

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails