tirsdag 9. august 2011

nattbord


 her kommer bilder av de to nattbordene jeg kjøpte på loppisen jeg var på sist Lørdag :)  Jeg ble overlykkelig da jeg fant dem , for det er akkurat slike jeg har leitet etter i lang tid nå ... og de var i skikkelig god stand også.....
 

jeg har allerede fått vasket dem og grunnet dem et strøk med heft grunning så nå står de og tørker seg her ute....  ja for jeg har sagt det tusen ganger og jeg kommer til og si det tusen ganger til ...jeg liker ikke tre farge ....uansett om det heter EIK - BØK eller om det bare er vanlig trehvitt... i mine øyner og i mitt hjem så er det grusomt - .... får gåsehud av det  rett og slett.....  



 på 80 og 90 tallet hadde jeg hele stuen min og alle møblene mine i trehvitt og DA synes jeg det var nydelig flott, mmm... husker det enda... men nå i  2011 er det bare det lyse som tiltrekker meg... har sikkert brukt opp toleransegrensen min for trehvitt  på 80-90 tallet tror jeg *ler*




  Derfor skal disse to skattene her bli skikkelig flotte når de blir malte fint og får på seg skikkelige flotte blanke og moderne knotter også  ..... og mulig en nostalgisk hekle duk over  og mulig en gammel bibel til dekor over der... som du kan skimte under det svake lyset fra den gamle nostalgiske nattbordlampen som også skal få stå der.... sukk, drømmer meg helt vekk jeg ...... sukk ...



Gleder meg så masse til Babsy mannen kommer hjem fra Nordsjøen denne gangen ... for da er det mulig vi kan få litt fart på og panele soverommet vårt i hvit panel ( vi har det nemlig liggende klar til og kaste seg over det  ) .... 

ja for det rommet haster med og pusse opp nå,  siden jeg endelig har fått tak i nattbordene jeg ønsket meg :)))  Bilder av soverommet  før og etter og underveis kommer selvsagt også :)))


Ønsker deg og dine en fortreffelig flott dag i dag :o)

Klem fra Babsy

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails