tirsdag 14. juni 2011

my guardian angel

seeeee den nydelige engelen jeg kjøpte med meg hjem fra jobben da dere.... ohhh...den er min nye hagefavoritt....  stor og tung er den også og nå sitter den og spiller  fint på harpen sin for alle de små fiskene i hagedammen min ..... My little Angelo ...sukk ....

Og nå skal jeg jakte på en "søster" til han.... eller så skal jeg ned i hagen til ho Eli som jeg jobber sammen med og kidnappe den flotte "vanndamen" som hun har der nede .....   det hadde vært en passende dame for han Angelo det ja ....  drømme -drømme....



 Englene kommer fra  Miljøgården , og det er altså godt mulig vi kan bestille flere på Baronessa om du ønsker deg en slik du også, bare og høre med oss en dag du er innom ..... 
Prisen er kun kr 1599,- pr stykk :)))



Ønsker deg og dine en fortreffelig flott dag i dag :o)

Klem fra Babsy


2 kommentarer:

  1. Har du sett så flott! Den var virkelig nydlig! Og jeg likte at de var litt str på den. Du var heldig med den, ja :D

    Klem fra Malin

    SvarSlett
  2. FOR en nydelig engel å ha i hagen! Ja jeg forstår godt at du må på jakt etter en jente til han, tenk så fint det vil bli! Er vanligvis ikke så glad i disse hage figurene/ og hagenissene man ser rundt forbi, men denne er jo bare lekker!!!
    Klem Anne Karin

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails