tirsdag 7. juni 2011

jul eller ikke jul

og være eller ikke være...det er spørsmålet.....

Jeg har fremme de herligste og enkleste små kammersstakene i stuen min, pleier faktisk og brenne høge fine stearinlys i dem så ofte jeg bare kan.... de er nemlig kjempesøte synes jeg... men .... så plutselig fikk jeg høre at dette, ja dette var julestaker...   ehhh ... ok ... hvorfor det ??  nei det bare var sånn det.... hmmm .... dette var jeg ikke helt enig med.....  *risterfæltpåhodet*



 er det fordi at de er formet som en stjerne da mon tro ? Eller mulig for at de er hvite ??  Eller mulig for at de ble solgt på butikken til jul ??  hmm, trodde julesaker hovedsaklig var rødt jeg ..... æsj også ... nå vil ikke jeg ha dem i stuen mer...  ikke vist det er julestaker.... hva mener du ... er dette julestaker ??



Ønsker deg og dine en fortreffelig flott dag i dag :o)

Klem fra Babsy


3 kommentarer:

  1. Jeg synes de var verken mer eller mindre "julete", så jeg tror du kan ha de fremme hele året!! Og så lenge DU er fornøyd, er det jo DÈT som er viktigst!! :)

    Ha en fin dag!
    -Mari
    ps; tipser om GiveAway inne hos meg... ;)

    SvarSlett
  2. Synes ikke de nødvendigvis er sååå julete, men jeg ser det med stjernene. Siden de er hvite så synes jeg de går til alle årstider.
    Klem Madelén

    SvarSlett
  3. Det er jo bare stjerner da, syns de kan brukes hele året jeg!

    Klem :D

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails