fredag 3. juni 2011

da var det plutselig blitt freddan igjen ...

ja tenk .... nå er det jammen meg blitt helg igjen .... nå synes jeg det begynner og gå litt vel fort i svingene her dere.... det var jo nett helg her..... hjelpes meg .... men uansett så har mannen fått seg en kosepils til arbeidet sitt med og lage flere stiger og litt palle møbler og litt  blomsterkasser osv.   .... snille Babsymannen  min *klem*

forresten tror jeg det er første gang i historien at en slik herlig dus rosa romantisk og søt pelargonia er avbildet sammen med en frostig og iskald  liter med pils....  ha ha ... litt morsomt egentlig.... blogg bildet altså ... .men får si som de sier i reklamen ... bilde er bilde ......


Nå skal jeg nyte helgen selv om det er jobb imorgen .... jeg har nemlig investert i litt nytt på klesfronten .. noen herligheter fra merket Kaffe ble med meg hjem ... ikke fordi jeg absolutt måtte ha noe nytt , men fordi jeg ville ha dem med hjem og tegne av mønsteret på dem ...mooo haaa haaaa .... 

Hvorfor det sier du ?  jo nå skal jeg nemlig lage mine egne fine hvite blondekjoler til sommeren ..... og disse to herlighetene her hadde en fasong jeg forelsket meg skikkelig i og de finnes ikke mønster og få tak i noe sted... derfor gjør man det sånn... så det så ;)



Ønsker deg og dine en fortreffelig flott dag i dag :o)

Klem fra Babsy



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails