lørdag 18. juni 2011

messingvekt før og etter


Babsymannen kom hjem en dag med denne messing vekten som han hadde fått tak i oppe på Sim gjenbruksrommet .... ikke at han synes den var så fin , men han hadde en plan .... og så forsvant han ut på balkongen med den og en sprayboks .... ja ja tenkte Babsy ... mannen han blitt riv ruskende gal ... mulig påvirket av meg og min påfunn mon tro ?? hmm, men det er jo bare et stort pluss det eller hva *smiler lurt*


men du verden så imponert jeg ble da den var ferdig...mannen har virkelig forstått det ja ....  kjenner på at jeg egentlig er utrolig stolte av mannen min jeg :)



litt merkelig at han ikke  kunne tenkt seg den hvit , men sprayet den i sink .... han liker nemlig den hvite ...men jeg  synes den ble rasende flott allikevel jeg :))





Taaa daaa..... slik ble den da den var ferdig og nå skal den bare få en liten søt blomst i vekta så er den klar for og flytte inn i mitt hjem :))) 


Hva synes du om resultatet ??


Ønsker deg og dine en fortreffelig flott dag i dag :o)

Klem fra Babsy



5 kommentarer:

  1. Kjempefin ble den!!!! Jeg har kjøpt meg endel messingstaker som jeg skulle spraye hvite, men kanskje jeg skal kjøpe meg zinkspray? :)

    SvarSlett
  2. Den ble kjempefin! :)
    Jeg har en helt lik som jeg fikk i 30 års gave.
    Den har stått i kjelleren i 13 år...
    Men det skal det bli slutt på nå, når jeg så hvor flott din ble.
    Ha en flott helg videre. :)

    SvarSlett
  3. Ta godt vare på den mannen! De vokser ikke på trær den sorten der :-) Helt nydelig ble den jo og gleder meg til å se den "stylet" og innflyttet! Ha en skjønn helg videre!

    Klem Tone

    SvarSlett
  4. Åh, sååå fin!! Her har mannfolket vært utrolig flink. Hadde jeg kommet over noe lignende hadde det blitt med rett hjem på kjøkkenet.

    Klem Madelén

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails