onsdag 8. juni 2011

blomstrende hjerteranke

vet du, da jeg skulle vanne den ene hjerteranken min i dag  fikk jeg store øyner vet du ....  hvorfor det sier du ?  well ... der var det plutselig kommet en rar liten utvekst ....  og foreløpig er det da bare på denne ene det blomstrer ... mulig for at den henger nærmest vinduet ....



 hmm, ikke ante jeg at dette var en blomstrende plante...har hatt hjerteranker  i mange år jeg og ingen har da altså stilt opp med slike prakteksemplar av blomster på før nei ....  


hmmm,  som egentlig minner mistenkelig om noe annet som jeg vet om , men jeg kommer ikke på hva det kan være ......  *fnis* 




Ønsker deg og dine en fortreffelig flott dag i dag :o)

Klem fra Babsy



1 kommentar:

  1. åh. . . Det har jeg aldri sett før. . . Altså. . . Den ligner på noe jeg har sett før men aldri på en plante :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails