søndag 26. juni 2011

mormor kjole....

jeg fikk plutselig et kjempekoselig overaskeleses besøk av datteren min Christina med mitt herlige barnebarn Nina Alexandra..... og stor var gleden da hun gikk rett i den herlige sagen kjolen jeg hadde til henne :)))

En skikkelig Sagen kjole, og de reklamerer for det ....mor og datter kjole men her ble det barnebarn og mormor kjole ;)))


Jeg har endelig tatt ferie ... 3 uker til og  bare slappe av og dille og dulle ... ute som inne....  det skal bli herlig ...men kommer faktisk til og savne jobben min jeg ...stortrives der nede nemlig :)) Det er slik med meg ...lengter til ferie når jeg er på jobb og lengter til jobben når jeg tar ferie....hmmm, rar jeg .... egentlig ...



 Barnebarnet mitt Nina Alexandra og tante gutten Lars Erik koser seg med parasollen ...



 Nina Alexandra og Mormor Babsy og stolte Onkel Patrick


Kjempestas og kjør bil på senteret da.... wooo hooo .... det er så deilig ...bare sommer og sol ... ja og litt regn da men pytt sann ...  sommer er det uansett ....


God sommer alle sammen :)))

Ønsker deg og dine en fortreffelig flott dag i dag :o)

Klem fra Babsy


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails