mandag 29. mars 2010

Jeg har vært på Loppis igjen ....



Ja da hadde jeg altså fått med meg enda en Loppis, Jeg ELSKER loppiser.... men denne gangen var det ikke så veldig mye utvalge egentlig, men litt ble jo med meg hjem denne gangen også ..selvsagt .... man kan da ikke gå på loppis uten og få med deg noe hjem liksom...
eller kan man det ?? har du klart det noen gang ??

Den søte blå og hvite kannen på bildet over her, den likte jeg veldig godt så den har fått sitt sted inni den ene reolen min allerede ....om den er så utrolig gammel tror jeg nok ikke, men det gjør da ikke noenting så lenge at jeg liker den.
Denne lille påske kaninen og eggeglasset hans falt jeg helt pladask for, 
var de ikke bare bedårende søte sammen ??


Dette flotte settet var det min venninne Grete R som fant for meg, dette skal jeg pusse og gnikke litt på og se om jeg klarer og få skinnende fint igjen.... tror det blir kjempefint og ha som glassbrikker nå som jeg har fått meg hvitt salongbord..... for der vises alt ja, og mer en det faktisk ..... Guri meg.... bare jeg ser litt på bordet så er det liksom kommet en ny flekk der....  *dåne*



Denne lille jenta er hverken gammel eller antikk , men hunn bare sto der helt alene på det ene bordet og da klarte jeg ikke gå fra henne, hun er egentlig pitte liten ... mulig bare 8-9 cm .... skal nok helt sikket finne et bosted for henne også i hjemmet mitt....  var hun ikke søt da dere ??



Så fant jeg jo noen flere blonder da... det er alltid det første jeg går etter på loppisene for tiden, gamle blonder i alle varianter.... her fant jeg to stykker men  joda ... de hang egentlig på en gardinsak, det gjør vel egentlig de fleste blondene jeg finner, men de spretter jeg bare av , for gardinene/dukene er som regel så stygge og umoderne at de ikke er noe og samle på ....



men du , nå skal jeg sette meg godt til rette med beina oppunder meg i sofakroken her,  gleder meg til og bli inspirert av det nyeste magasinet av Lev Landlig som kom i posten i dag .... ja så skal jeg kaste i meg noen kilo av dette herlige påskegodteriet jeg har handlet inn ... nammiii .....

God påske min venn :o)


Merci pour la visite et l'accueil chaleureux de retour mon ami.
Babsy

Jeg setter kjempestor pris på en hyggelig kommentar min venn.

4 kommentarer:

  1. Så mye fint du har funnet!!
    Likte også den kannen, ett vakkert funn :)
    Fint det er flere av oss med blondemani hi hi:)
    Ønsker deg en fin godtekveld!!
    Klem Anki

    SvarSlett
  2. Ville bare ønske deg en riktig god påske. Nyt våren og noen deilige fridager! Albertine

    SvarSlett
  3. Heisann...
    Er som snarest innom for å ønske deg ei riktig fin Påske...
    Skal si du har fått tak i masse flott...

    SvarSlett
  4. God kveld .)
    takk for koselig hilsen hos meg :)
    Ja du må slå av noen timer med shopping! :)
    Jessheim har jo ett stort shopping senter med masse fine butikker! Eller så ligger Lillestrøm i nærheten, der har de jo enda større utvalg .)
    Ønsker deg fortsatt en fabelaktig påske .)
    Klem Anki

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails