tirsdag 2. mars 2010

Flotte emalje skilter




I dag var jeg nedom Baronessa her nede for og se på alt det nye de hadde fått inn. Og tro meg der var det stablet opp med nye fine varer fra bla. Ib Laursen - mange flotte skilt og artige fuglehus og kurver, speilhyller m /knagger og nye knotter og ja i det hehe tatt... SÅ mye fint der i dag ....


Jeg fant meg fort ut tre skilter jeg bare MÅTTE ha med en gang, som dette søte skiltet du ser her,
men are allowed to cook and clean here  - så får man jo x fingrene da, for at det muligens han en aldri så liten virkning på det motsatta kjønn her i huset da .. *grubler*

Og for og virkelig markere kjøpte jeg dette skiltet som du ser under her også,
ja så bare må noen ta hintet eller hva *ler*


Og helt til sist fant jeg dette her som jeg følte var utrolig treffende ...hmmm, et utrolig godt spørsmål egentlig... What the heck happened ?   ja for det skjedde nemmelig noe med dette speilbildet mitt etter jeg rundet år nå siste gangen .... noen som kjenner seg igjen ??
* ler enda mer *



Så bare klarte jeg ikke og gå fra denne hvite store kurven fra Ib Laursen da.... den er jo rett og slett super til og ha tekanne/kaffekannen og alt det andre litt høge, når en skal ut og campe på stranden til sommeren, ja for slike ting har det med og velte i de lave kurvene en finner "i farten" når en skal ut på tur.
( joda snakker utifra egen erfaring der ja )



Så tenkte jeg og  fortsette og blogge litt om det at det går fint og finne seg rimelige etterligninger av de dyreste interiør sakene en finner rundtom på nettet og i butikkene. Se bare på det lekre kaffe/te serviset jeg fant nede på Nille . Kjempeflott var det og når det ikke kostet så all verden ja så har jeg hjerte til og dra det frem og bruke det til hverdags også... Fikk i dette settet da med  4 te kopper med asjetter og fat og en fløte muge og en sukkerskål til under 200 lappen.
DET kan en vel ikke si noe på ??





Her ser du de "dyre" originale som selvsagt er fra den exclusive butikken Wedgwood
Joda det blir jo ikke helt det samme utseende da,  men du verden så likt det egentlig er. ja om en ser vekk ifra prisen da selvsagt  * uhuuu *
Denne ene te koppen koster da altså den  nette sum av  kr 90,- alene .....
Dvs at jeg måtte ut med kr 360,- bare for 4 kopper og 4 asjetter , 
og her kommer jo det litt større fatet utenom og det kostet da  kr 60,- pr stykk ....


så var det pris på kr 320,- for fløtemuggen og kr 310,- for sukkerkoppen.


Rask hoderekning gjør da at kopien fra Nille kostet meg under 200 lappen,
og originalen hadde altså kostet meg den nette sum av kr 1230,- 

det betyr at jeg sparte litt over kr 1000,- som jeg lett bruker på og shoppe inn noen flere flotte skilter ifra  Ib Laursen  ..........nemmlig........


Tant mon ami - à prendre soin de soi
Babsy

1 kommentar:

  1. Så mykje fint du har fått kjøpt deg då. :)

    Det tesettet frå -nille var jo bare superfint. Trur eg må ta turen innom der i morra ja.

    Titter no innom deg i morra formiddag på jobben også trur eg.

    GreteR

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails