tirsdag 9. mars 2010

enda fler nostalgiske puter


Jeg fant ut at jeg hadde så utrolig god tid i dag morges siden jeg ikke skal på jobb før klokken 11.30, at jeg valgte og sette meg inn på hobbyrommet og lage to nye nostalgiske puter. Fikk kjøpte meg haugevis med nye strykeark den ene dagen så nå skulle det vel være høgtid for og lage masse nytt og fornye interiøret her hjemme en god del fremover. I dag ble det som sagt flere puter produsert, noen store , noen små og noen i Lin og noen i annet kitthvitt stoff... jeg rett og slett elsker og leke meg innen søm ....


I dag laget jeg en søt pute som jeg valgte og legge på et litt redigert strykemerke, jeg laget det litt gulnet i fargen for og få en litt gammel effekt på det., men ble jeg liksom helt fornøyd med det ...hmmm .... må gruble litt på det der..... derfor er det gøy og lage det selv for da kan jeg prøve og feile så mye jeg bare vil ... *ler*


men denne andre puten jeg laget i dag ble jeg rimelig fornøyde med,men lurer på om jeg skal lage en til men denne gangen legge blondene på utsiden av putekanten, rundt det hele liksom ?? Hva mener du ??




Putene lager jeg men en helt enkel foldet lukke kant på baksiden ( ca 10 cm folde ) , slik at en lett kan ta ut inniputen for vask og lufting :o)


Det begynner og bli litt stor etterspørsel etter putene mine nå , så skal du bestille så må du nok påberegne 8-12 dages leveringstid. Dette pga. at jeg arbeider 100 % stilling, så tiden strekker ikke alltid til  ...

Prisen er som før 350,- for en 40x40 cm pute ferdig dekorert m/ innipute.
Skal du ha bilde av barn/barnebarn eller andre egne bilder påstrøket putene, så må du sende bildene på mail til meg med god oppløsning på bildene for et bra resultat.



 Har du noe dumt eller rart som du bare MÅ samle videre på ??

... da vil jeg gjerne høre om det, synes det er litt artig med slike saker... jeg har da disse sukkerbitene her .....
 .... gamle sukkerbiter .... de har jeg hatt så lenge at jeg nesten kan kalle dem for nostalgiske de også  , ja hvertfall Retro om ikke annet *ler*  men dekorative, ja det er de virkelig der de ligger halvstrødd ut fra den søte lille fil de fer kurven sin. 

Har tenkt flere ganger at de, ja de skal jeg kaste for hva nytte gjør de liksom...men hver gang jeg tenker tanken så bare må jeg la dem ligge.... de kan ikke kastes ... hva er det med dem ?? har de besatt meg helt mon tro ?? 


Merci pour la visite et l'accueil chaleureux de retour mon ami.
Babsy

Jeg setter kjempestor pris på en hyggelig kommentar min venn.

5 kommentarer:

  1. Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen. Skal sei du er flink med handarbeid:)

    Klem F

    SvarSlett
  2. Så flotte puter du har laget:) Klem Julie

    SvarSlett
  3. Puten med dokumentet var virkelig rålekker. Sukk!
    Arti den der sukkerbit dilla di.Om jeg kommer over noen så skal jeg prøve å huske på deg=)

    SvarSlett
  4. En kommentar til fra meg. Jeg skrev en her i går.Men jeg er febersjuk så den må jeg ha glemt å poste eller noe lol!
    Takk for kjempehyggelig kommentar og besøk på bloggen min. Slike kommentarer varmer alltid og inspirerer.
    Nå til din blogg. vel jeg har falt fullstendig pladask jeg. Du liker og gjør så masse som jeg liker. Skikkelig arti å se. Nå har jeg kost meg langt bakover i bloggen din.
    Kommer igjen sjø=))

    SvarSlett
  5. Så fine puter. Hyggelig at du deltar på min giveaway :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails