mandag 1. februar 2010

MIN LILLE SHOP

Jeg lager mye rart og her inne vil jeg legge frem strykemrkene jeg lager for salg.
De fleste av dem er i A5 str. og jeg selger dem for kr 69,- pr stykk
skal du ha to på et A4 ark får du arket for 129,-



 Strykemerke - Babsy 1 


 Strykemerke - Babsy 2 
 



 Strykemerke - Babsy 3 
  


 Strykemerke - Babsy 6 
   


 Strykemerke - Babsy 7 
  



 Strykemerke - Babsy 7a 
  


 Strykemerke - Babsy 8 



 Strykemerke - Babsy 9 
  



 Strykemerke - Babsy 9a 



 Strykemerke - Babsy 10 




 Strykemerke - Babsy 11 




 Strykemerke - Babsy 11a 
 
 
 Flere kommer etterhvert som jeg lager dem.


Ønsker du og bestille , så send meg en mail med ditt navn og adresse,
samt  navnet på varen du ønsker og bestille.

Betalings mulighetene du har,  får du beskivelse om i mailen fra meg,
men mine sider godtar også paypal som en betalingsmulighet om du har det.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails