søndag 21. februar 2010

Den mest fantastiske nettbutikken noen gang...



ja vet du hva det er helt sant, jeg satt her og surfet i dag og der sånn helt plutselig kom jeg over denne flotte nettbutikken, jeg fikk nesten hjertestans  - det er SÅ mye fint der - Jeg rykket og trykket og jeg datt helt ut av min hverdagslige verden trygt og godt her hjemme ... jeg drog på oppdagelsesferd rett til Amerika, og rett innom denne fantastiske butikken  - hvorfor og jeg sier det igjen hvorfor har de ikke denne butikken her hjemme hos oss ? Jeg hadde flyttet inn der, instalert meg fast for godt der, ja så galt er der faktsik - tror du meg ikke ?? tror du jeg fantaserer for mye nå *ler*  ta deg en tur innom min venn - men ikke kom til meg når rekningene for visaen blir så mange at en kan tapesere stuen med dem i etterkant.... *ler nervøst
hvorfor jeg ler nervøst ?? jo fordi jeg nett fant ut at jeg skulle inn og sjekke frakten til Norge.... uhuuuu ...

Cottagechicstore heter den og her er hva de sier :
We carry the largest selection of Cottage Style home furnishings and accessories in the US. You will find a wide range of Cottage Furniture, Shabby Chic and Bella Notte Linens and so much more.
We also offer complimentary designer assistance.

Enjoy your Cottage Chic virtual shopping tour!
Så bare sett deg tilbake og rett og slett bare nyyyyt de lekre bildene...















Tror jeg slenger inn et litt henslengt bilde av ene katten min "Joey" her i dag jeg.

* jeg sitter nå bare her og slapper av en bedagelig kveldstund jeg*


Tant mon ami - à prendre soin de soi



2 kommentarer:

  1. Åååå ja det var en lekker nettbutikk!!!! Skulle gjerne hatt den "litt" nærmere;)...hihihihi! Og for et FANTASTISK bilde av Joey...hahahahahaha!!!

    Ønsker deg en fin fin uke!!
    Klemmer!

    SvarSlett
  2. Hei hei :)

    Så koselig at du har tatt deg turen innom bloggen min :) Da fikk jeg jo tittet litt på din også :) Ser ikke ut som om du har blogget lenge...sånn med tanke på at jeg har trålet gjennom nesten alle innleggene dine på jakt etter den gule vekta di, som vi har lik :) Begynte du nå i januar eller? I så fall, er du hjertlig velkommen til dette bloggeland ;)

    Kan ikke du legge en link til innlegget ditt med den gule vekta? Eller i det minste fortell meg hva innlegget heter, så jeg kan finne det? Jeg er jo nysgjerrig på hvordan det ser ut? :) :)

    Ha en deilig kveld!! :)

    LiljeHvit

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails