fredag 19. februar 2010

male male og enda mer male



Hei på deg, ja da ble det vist enda flere forandringer her hjemme hos meg.
Vi fikk nemmlig med på huskjøpet noen gamle møbler som var malte helt mørke,
og siden de var det, så hadde jeg stablet dem langt vekk inni et rom innenfor kjellerstuen vår.
De stakkars møblene fant jeg helt plutselig ut at  måtte få en aldri så liten tjangs allikevel.

Jeg drog dem ut i kjellerstuen og studerte dem litt.... hmm .... dette tv møbelet er jo helt ok da,
det var bare det at de hadde en helt forferdelig farge... men mannen min kastet seg på malingen.
Ja han måtte gjøre det, for jeg har nemmlig ligget og vært "magesyk" i mange dager nå,
klrer ikke holde på hverken vått eller tørt, men pyttsann, mannen liker og male så det går fint.

Slik såg altså dette tv møbelet ut før maling..... hvem ville hatt det mørke møbelet der liksom ???


Men så ser du, så ble det hvitt - tadaaa - og da fant jeg ut at møbelete var jo egentlig flott det,
og når det ble hvitt så fant jeg ut at det skulle få leve videre i hjemmet vårt,
men denne gangen får det flytte inn i tv stuen vår, sammen med alt det andre hvite :o)

Og den søte gyngehesten som jeg blogget om lenger nede i et tidligere innlegg,
den jeg kjøpte på et loppemarked for bare kr 50,- Husker du den ??


Så malte jeg den hvit og synes at forandringen var kjempeflott !!

I dag limte jeg på den ekte fuske pels *ler* til hale og man ,
og så limte jeg på den små hesteøyner også, ble det ikke rett og slett kjempefine ??
Tror nok at barenebarnet mitt vil like den neste gang hun kommer på besøk.


Tror nok denne får nytt navn til  Rufus the gyngehest   *fnis*


Så var jeg ute og surfet i dag og der fant jeg en herlige butikk på nettet,
Mollegaarden heter den og duverden der var mye fint - anbefaler en tur inn dit :o)
Jeg falt pladask for alt det vakre fra Krasilnikoff - det liker jeg så en bestilling deifra er snart underveis.

Som dette flotte stettefatet i krem farge til bare Dkk  299,-

Kjøkkenrull hoder i krem til bare Dkk 69,-

Eller hva med disse nydelig flotte glassklokkene til bare Dkk 135,-

 


Tant mon ami - à prendre soin de soi



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails